Dacă
precedenta generaţie Renault Megane CC a introdus în gama Renault
acoperişul metalic escamotabil, acum francezii mai vin cu o
inovaţie. Este vorba de plafonul din două părţi vitrate
susţinute de un cadru metalic fumuriu, care lasă impresia că te
afli într-un mare balon de sticlă. Această soluţie are
avantajul că este şi mai uşoară, scăzând masa totală a maşinii.
În schimb acest model are cel mai mic volum al
portbagajului din segmentul său atât cu acoperişul strâns, dar şi
cu el pe poziţii, având o capacitate de 211 litri, respectiv 417
litri. Renault spune însă că noul sistem cenzurează mai puţin din
deschiderea portbagajului, meteahnă tradiţională la CC-uri, şi se
poate profita mai eficient de tot spaţiul.
O
nouă inovaţie care debutează o dată cu acest model este
transmisia cu dublu ambreiaj EDC (Efficient Dual Clutch),
prima de acest gen la Renault. Conform surselor oficiale,
această soluţie reduce cu 17% emisiile faţă de cutia automată
tradiţională. Este astfel o soluţie economică, fiind oferită şi cu
motorul 1.5 dCi de 105 CP. Gama Diesel mai include motoarele dCi
160 şi dCi 130, plus cele pe benzină TCE 130 şi 2.0 16v de 140 CP.
Ultima motorizare vine opţional şi cu cutia CVT.
Modelul va fi oficial lansat la Geneva 2010 şi va intra
pe piaţa europeană în luna Iunie.